Have Passport, Will Travel: Pa en Moe 45ste Trouwdag 2008

Wednesday, October 22, 2008

Pa en Moe 45ste Trouwdag 2008

Een goedemiddag!!!

Voor de eerste keer op mijn Blog pagina een artikel in de Nederlandse taal. Ik heb wat klachten gehad dat ik nooit iets in het nederlands schrijf, ok, geen probleem...

Vorige week zijn Jackie en ik naar Nederland gegaan voor mijn ouders hun 45ste trouwdag. Het was eigenlijk gepland voor de 4de Oktober maar omdat ik in Saoedie Arabie zat voor mijn werk heeft mijn moeder het feest een week verzet, bedankt! Dus op vrijdag gingen Jackie en ik met de boot van Harwich naar Hoek van Holland. Vrijdag avond zijn we lekker aan het bier gegaan en mijn broer Jeroen en zijn vriendin Yulyana kwamen ook nog effe langs. Hey pa! Volgens mij zitten er echt geen 6 liter in die kleine Bier Tender vaatjes.... hahahahaha!!!

De volgende dag zijn Jackie en ik even wezen winkelen om wat spullen te kopen die we niet in Engeland kunnen krijgen zoals goede nederlandse kaas, koffie pads en Verkade butterscotch chocolade repen... En natuurlijk hebben we even op een terrasje gezeten in Nieuwegein omdat het lekker warm weer was...

Op zaterdag avond was het feest. We gingen naar een Van de Valk hotel in Houten. Het was een fantasties buffet met ongelimiteerde drank!!!



Hier demonstreerd Maaike dat het helaal niet moeilijk is om met chopsticks te eten...


Mijn oudere broer Hans met nijn vader Herman... Oh, en een klein biertje...

Dit is een groepsfoto van de drie gangsters....


Pa en moe in de achtertuin...

Nogmaals in de achtertuin...

Na 45 jaar nog steeds samen, op naar de volgende 45 jaar hahahahaha!!!

Nederlands kanibaal met rib....

En hier laat Wessel het even zien hoe het echt moet, he Maaike!!!

Dus echt een leuk feest en iedereen had flink plezier. Pa en moe, hardstikke bedankt voor een tof weekend en de groeten uit Engeland!

Alex.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

|